جستجو

تبلیغات



6 اصل طلایی روابط عمومی

    ۱-گفتن واقعیت: بگذارم مردم بدانند چه چیزی دارد رخ می دهد.

    2- عمل کردن: درک عموم از یک سازمان، 90 درصد توسط عمل آن سازمان و 10 درصد توسط وعده هاست.

    3- به مشتری گوش دادن: باید به مشتریان خوب گوش داد و دید مردم چه می خواهند.

    4- مدیریت کردن برای فردا: واکنش مردم را باید پیش بینی کرد و اقدامات مشکل ساز را حذف و اعتماد ایجاد کرد.

    5- وابسته کردن همه سازمان به روابط عمومی: هیچ استراتژی سازمان بدون بررسی اثر آن بر مردم نباید اجرا شود.

    6- آرام، صبور و خوش اخلاق بودن.

    امروز جهان به اطلاعات بیشتر نیاز ندارد، بلکه به ارتباط برقرار کنندگان حساس و تسهیل کنندگانی نیاز دارد که بتوانند آرمان ها و روش های مورد استفاده افراد، سازمان ها و دولت ها  را برای دیگران به روشی مسئولانه از نظر اجتماعی شرح دهند.


    این مطلب تا کنون 15 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ دوشنبه 18 اسفند 1393
    منبع
    برچسب ها : سازمان ,مردم ,روابط عمومی ,درصد توسط ,
    6 اصل طلایی روابط عمومی

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 2 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر