تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

6 اصل طلایی روابط عمومی

    ۱-گفتن واقعیت: بگذارم مردم بدانند چه چیزی دارد رخ می دهد.

    2- عمل کردن: درک عموم از یک سازمان، 90 درصد توسط عمل آن سازمان و 10 درصد توسط وعده هاست.

    3- به مشتری گوش دادن: باید به مشتریان خوب گوش داد و دید مردم چه می خواهند.

    4- مدیریت کردن برای فردا: واکنش مردم را باید پیش بینی کرد و اقدامات مشکل ساز را حذف و اعتماد ایجاد کرد.

    5- وابسته کردن همه سازمان به روابط عمومی: هیچ استراتژی سازمان بدون بررسی اثر آن بر مردم نباید اجرا شود.

    6- آرام، صبور و خوش اخلاق بودن.

    امروز جهان به اطلاعات بیشتر نیاز ندارد، بلکه به ارتباط برقرار کنندگان حساس و تسهیل کنندگانی نیاز دارد که بتوانند آرمان ها و روش های مورد استفاده افراد، سازمان ها و دولت ها  را برای دیگران به روشی مسئولانه از نظر اجتماعی شرح دهند.


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ دوشنبه 18 اسفند 1393 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : سازمان ,مردم ,روابط عمومی ,درصد توسط ,
    6 اصل طلایی روابط عمومی

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز دوشنبه 3 مهر 1396

  • تعداد وبلاگ :55471
  • تعداد مطالب :148892
  • بازدید امروز :93012
  • بازدید داخلی :3337
  • کاربران حاضر :57
  • رباتهای جستجوگر:484
  • همه حاضرین :541

تگ های برتر